Plan for 2018, THE REVENGE is still going on:

1.9 Ruskamaraton
25.11 La Rochelle marathon

sunnuntai 24. tammikuuta 2016

Viikko 3

Ma 18.1; i: 60min. crosstrainer, sis. 5 x 2min. kovaa raskaalla vastuksella ja isolla nousukulmalla + 3 x 100 kpl. päkiähypyt
Ti 19.1; a: 4km. i: 8km. Yht. 12km
Ke 20.1; i: 14km
To 21.1; lepo
Pe 22.1; p: tunnin hieronta. i: 14km
La 23.1; p: 8km
Su 24.1; i: 22km

Viikko 3: juoksua yht. 70km

Ei tämä nyt ihan sellainen treeninaloitusviikko ollut kuin suunnittelin, mutta kelvatkoon. Kelit hieman sotkivat suunnitelmia. Maanantaina mittarissa oli -29C ja menin suosiolla crosstraineria vemputtamaan työpaikan salille. Tiistaiaamuna uhmasin luontoa ja juoksin mutkan kautta töihin vaikka pakkasta oli edelleen -25C. Säätieto lupaili iltapäiväksi lauhtuvaa ja ajattelin että töistä olisi sitten mukava lähteä suoraan lenkille. Eipä pitänyt ennusteet ihan paikkaansa ja pakkanen pysytteli sitkeästi tiistai-iltapäivänkin -20C selvästi kylmemmällä puolella. Tuulen kanssa meno oli sen verta jäätävää että kyllästyin suht pian ja suuntasin kotiin. Keskiviikkola puolestaan pakkanen oli suht inhimillisissä lukemissa, mutta lunta tuiskutti taivaan täydeltä. Torstaina sama jatkui ja tällä kertaa pidin suosiolla lepopäivän.

Nyt viikonloppuna kulku vaihteli melkoisesti. Lauantaina meno oli todella väsynyttä ja tahmeaa. Palauttaluksi tarkoitettu kasi oli kaikkea muuta. Hyvä kun edes jaksoin juosta sen. Lauantai-iltana menin ensin katsomaan salibandyn SM-sarjaa kun SPV sai vieraaksi Classicin Tampereelta. Erätauoilla tuli munkkia vedettyä. Pelin jälkeen suuntasimme leffateatteriin katsomaan Quentin Tarantinon uusimman tekeleen. Ennen sitä käytiin kuitenkin pubissa ottamassa parit oluet ja syömässä kunnon hampurilaisateria. Vaikka olo oli aika täysi, tuli leffan aikana silti tungettua kupuunsa saavillinen popcornia. Vielä tänä aamunakin olo oli todella pöhöttynyt. Kun vielä päivällä en malttanut olla santsaamatta vaimon huippuhyvää lasagnea, oli jälleen ähky päällä. Mietinkin että mitähän lenkistä tulee. Viikon päättänyt puolipitkis sujui kuitenkin jopa kummallisen kevyesti. Ota tästä nyt sitten selvää. Jos ennen juoksua on väsynyt, turpea tai muuten vain huono olo, juoksu sujuukin loistavasti?!

Huomenna pitää mennä sen verran aikaisin töihin, että ensi yön NFL:n konferenssifinaalit jäävät katsomatta. Hiivatti sentään! Ei auta kun koetaa olla tulospimennossa ja katsoa ne sitten viikolla jälkilähetyksinä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti