Plan for 2018, THE REVENGE is still going on:

26.5 Terwamaraton
2.9 Ruskamaraton

sunnuntai 26. toukokuuta 2013

Viikko 21

Ma 20.5; am: 7km. pm: 13km. Yht. 20km
Ti 21.5; am: 7km. pm: 1km + 7km tv-kova + 2km. Yht. 17km
Ke 22.5; am: 5km. pm: 3km matolla + 80min. punttisalireeni. Juoksua yht. 8km
To 23.5; am: 9km. pm: 13km, sis. 7km pururataa josta kaikki ylämäet kovaa. Yht. 22km
Pe 24.5; am: 6km. pm: 10km. Yht. 16km
La 25.5; am/pm: 23km
Su 26.5; pm: 13km

Viikko 21: juoksua yht. 119km

Kokonaisuutena hyvä ja onnistunut viikko. Ti, ke ja to tein kolme aika kovaa päivää putkeen ja perjantai-illan kymppikin tuli vedettyä Jämsänkoskella tosi raskaissa maastoissa. Tämä näkyi lauantain "pitkällä" lenkillä jonka aikana jaloissa alkoi toden teolla painaa. Juoksu oli kuitenkin tästäkin huolimatta tosi mukavaa, sillä menimme lauantaiaamuna Jyväskylään jossa sitten kiertelin lenkuran muistellen vanhoja tuttuja lenkkimaastoja. Jyväskylä on kyllä virkeä, kaunis ja kaikin puolin mukava kaupunki. Lauantai-ilta meni vanhojen kavereiden kanssa hengaillessa ja futiksen mestareiden liigan finaalia katsellen. Saksalaisfinaalia parempaahan ei voisi ollakaan joten fiilistä riitti, achtung! Nyt sunnuntaina sitten ajelimme takaisin Poriin. Illalla lenkki sujui jopa yllättävän kevyesti. Ensi viikolla on tarkoitus jatkaa samanmoista settiä pienin muutoksin.

sunnuntai 19. toukokuuta 2013

Viikko 20

Ma 13.5; pm: 13km
Ti 14.5; am: 5km. pm: 12km. Yht. 17km
Ke 15.5; lepo (työpaikan laivaristeily)
To 16.5; lepo (kauhea olo eilisestä laivareissusta)
Pe 17.5; pm: 13km
La 18.5; pm: keskivartalo-, lonkka- ja jalkateräjumppa + 14km
Su 19.5; pm: 21km

Viikko 20: juoksua yht. 78km

Tästä tulikin melkoinen lusmuviikko. Eihän tuolla laivareissulla osannut taas(kaan) ihmisiksi olla, vaan syötyä ja juotua tuli oikein urakalla. Tälläisesta setistä ei toivu ihan opiskeluaikojen tyyliin jolloin jo seuraavana päivänä oli puolen päivän jälkeen suht hyvässä tikissä. Nykyisin moisesta törpöttelystä seuraa päiväkausia kestävä surkea ja hutera olo, niin nytkin. Torstaina ei voinut edes haaveilla reeneistä ja tuskaa se oli vielä perjantainakin. No tämä oli jo etukäteen tiedossa. Koetan taas ensi viikolla reenata.

sunnuntai 12. toukokuuta 2013

Viikko 19

Ma 6.5; am: 5km. pm: 13km. Yht. 18km
Ti 7.5; pm: 45min. kuntopiiri
Ke 8.5; am: 9km. pm: 3km + 10x500m vedot, 1.30min. palautuksella + 2km. Yht. 19km
To 9.5; am: 10km. pm: 16km. Yht. 26km
Pe 10.5; am: 5km. pm: 12km. Yht. 17km
La 11.5; am: keskivartalojumppa. pm: 13km
Su 12.5; am/pm: 26km

Viikko 19: juoksua yht. 119km

Hieman raskaalta puurtamiselta ovat tuntuneet viimeiset pari viikkoa. Vetoreenit ovat hieman painaneet aina seuraavina päivinä jaloissa, mutta tämä on kyllä mulla tässä vaiheessa täysin normaalia. Kaiken kaikkiaan reenit sujuvat ihan suunnitelmien mukaan. Ei ole ollut vaivoja eikä edes ikävät sairastelut ole nyt vaivanneet. Nyt kun näin sanon niin tietty ensi viikolla kurkku on kipee ja nokka vuotaa ;)

Tällä viikolla maanantaina juoksu oli tosi raskasta. Siksi päätinkin pitää tiistain kokonaan juoksusta vapaata ja tein sen sijaan lihaskuntoon keskittyvän kuntopiirin illalla. Keskiviikkona iskin sitten illalla vetoja, joiden jälkeen torstain lenkit kyllä painoivat. Viikonloppuna askel puolestaan tuntui jopa yllättävän kevyeltä. Varsinkin tämän päivän pitkä lenkki Z:n kanssa oli nautittavan kevyttä menoa.

Nyt vuorossa SM-maastojen parhaat palat ja Giro d´Italian päivän etappi...

sunnuntai 5. toukokuuta 2013

Viikko 18

Ma 29.4; pm: 12km
Ti 30.4; am: 5km ja keskivartalojumppa. pm: 3km + 6x1km vedot, 2min. palautuksella + 3km. Yht. 17km
Ke 1.5; pm: 15km
To 2.5; am: 7km. pm: 2km matolla + 90min. punttisalireeni + 2km matolla. Juoksua yht. 11km
Pe 3.5; am: 7km. pm: 10km. Yht. 17km
La 4.5; am: jalkaterä- ja lonkkajumppa. pm: 13km, sis. 5km tv-kovaa ja 3x100m kiihdytykset
Su 5.5; pm: 25km

Viikko 18: juoksua yht. 110km