maanantai 20. helmikuuta 2012

Viikko 7 päätökseen

Su 19.2
PM: Kuntotornin matolla 14km

Viikko 7: juoksua yhteensä 94km

Joopa joo. Oli todella kaksijakoinen viikko. Alkuviikosta tuntui kulkevan hyvin, mutta sitten tuli ihmeelliistä väsymystilaa elimistöön. Varsinkin keskiviikon ja torstain tienoilla meno oli todella vaikeaa. Ajattelin sen johtuvan mahdollisesta taudin alkamisesta, mutta en mä tässä erityisemmin ole sairastamaankaan alkanut. Vaimo jäi nyt aamulla kotiin sairastamaan, joten seurataampa jännityksellä, iskeekö pöpöt vai ei.

Eilen oli keli aivan hirveää luokkaa. Lunta oli satanut tolkuttomasti ja tuuli oli sitä vielä puhaltanut mukaviksi kinoksiksi pyöräteille. Tein päätöksen lähteä vetämään reeni Kuntotornin matolle, jossa sain 14km kasaan hieman loppua kohden kiihtyvällä vauhdilla. Täytyy kyllä nostaa hattua kaikille niille jotka jaksaa tolla matolla tahkota vaikka kuinka pitkiä matkoja. Mä en voi sille mitään, että mun mielestä se vaan on niin pohjattoman tylsää. Usein toki olisi kamalassa kelissä järkevä peliliike jalkojen ja muunkin ruhon kannalta lähteä matolle juoksemaan, mutta mun kohalla tilanne on yleensä sellanen, että matolle mennään aivan äärimmäisissä keleissä. Eli juoksun pihalla pitää olla kerta kaikkiaan lähellä mahdotonta ennen kun mä matolle hyökkään. Kriteerejä ois ehkä syytä lieventää, mutta katsellaan nyt. Jospa tällä viikolla saisi vähän hiihtoakin taas ohjelmaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti