Plan for 2018, THE REVENGE is still going on:

1.9 Ruskamaraton
25.11 La Rochelle marathon

maanantai 7. maaliskuuta 2016

Viikko 9

Ma 29.2; a: 6km. i: 12km. Yht. 18km
Ti 1.3; i: keskivartalojumppa. + hiihtoa 13km (p)
Ke 2.3; a: 5km. i: 16km. Yht. 21km
To 3.3; i: 15km, sis. 11km tv-kova
Pe 4.3; a: 5km. i: 1h 40min. punttisalitreeni + 5km. Yht. 10km
La 5.3; i: 13km
Su 6.3; p: 12km

Viikko 9: juoksua yht. 89km + perinteistä hiihtoa 13km

Vähän kaikenlaista tuli viikkoon tohotettua. Juoksin, hiihdin ja punttisalillakin temusin. Tuo tiistain hiihto veti kropan kunnolla jöötiin, mutta alkujen erittäin kankea könkköstämisen jälkeen keskiviikon lenkit sujuivat ihan mukavasti. Torstaina päätin tehdä kunnon kovan lenkin, siis pidemmän kuin jonkun esim. vitosen räpistelyn. Verkkasin muutaman kilsan ja lähdin laapottamaan. Onneksi päätin jo ennen treeniä että en katso vauhtia lainkaan. Masentaisi vaan kun tiesäisi miten hitaasti etenee vaikka koettaa kovaa pinkoa. Treenistä jäikin aika mukava fiilis. Kun sitten seuraavana päivänä tuli tehtyä aika rankka salitreeni, olivat jalat ja muukin kroppa niin väsynyt että en edes yrittänyt juosta pitkää lenkkiä viikonloppuna. Täysin oikea ratkaisu sillä meno oli sekä lauantaina että sunnuntaina todella väsynyttä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti