Plan for 2018, THE REVENGE is still going on:

1.9 Ruskamaraton
25.11 La Rochelle marathon

sunnuntai 13. elokuuta 2017

Viikko 32

Ma 7.8; a: 6km. i: 14km. Yht. 20km
Ti 8.8; a: 6km. i: keskivartalojumppa + 10km. Yht. 16km
Ke 9.8; a: 6km. i: 11km. Yht. 17km
To 10.8; i: 3km + 6x1km vedot, 500m hölkkäpalautus vetojen välissä + 2,5km. Yht. 14km
Pe 11.8; a: 90min. hieronta. i: 7km löysästi
La 12.8; a: 10km. i: 8km, sis. 4x100m kiihdytykset. Yht. 18km
Su 13.8; p: 3km + Tykköö hölkkä (11km): 42.37 + 1km. Yht. 15km

Viikko 32: juoksua yht. 106km

Kyllä vain. Hyvin menee, mutta menköön nyt näin välillä :) Viikon avaintreeneistä jäi ihan hyvä fiilis. Kilsan vedot kulkivat torstaina paremmin kun kertaakaan aikaisemmin mitkään vedot tänä kesänä. Ainakin jollain tavalla olen siis oikealla tiellä. Viikon päätteeksi juoksin Jämijärvellä Tykköö hölkän, joka kulki @3.47 keskivauhdilla. Olen siihen ihan tyytyväinen, sillä jalat olivat aika väsyneet ja maasto kisassa paikoin aika mäkinen.

Enää ensi viikko treeniä ennen keventelyjaksoa. Tarkoitus on heti viikon alkuun juosta pitkähkö lenkki, jonka teen aivan tarkoituksella heti kisapäivän jälkeen. Huomasin jo viime vuonna, että tällaiset kova + pitkä yhdistelmät peräkkäisinä päivinä tehtynä palvelevat hyvin maratontreeniäni, vaikka tuloksen ulosmittaaminen jäikin tuolloin harmittavasti tekemättä. Loppuviikosta myös vielä viimeinen pitkä/kova rypistys.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti